poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Krok po kroku jak farbowac włosy z odrostami.

Dzisiaj pokaże wam krok po kroku jak farbować włosy z ciemniejszymi odrostami, niestety aparat odmawiał posłuszeństwa i niektóre zdjęcia mogą być nie za bardzo wyraźne ale myślę że można coś zobaczyć :)

Aplikowana farba na włosy to Color&Soin - 10N

Aplikacja jest bardzo przyjemna, farba ma konsystencje żelu i w opakowaniu jest jej bardzo dużo. Kolor wyszedł równy na całej długości pomimo dość ciemnych odrostów. W składzie nie ma parabenów, silikonów, rezorcyny i amoniaku. idealnie nadaje się dla osób z wrażliwą skórą głowy i ze skłonnościami do alergii. Już od pierwszego użycia barwi włos w 100% chroniąc go i pielęgnując. Wykorzystanie w składzie farb kompleksu proteinowo- oleinowego ma na celu  ochronę włosa podczas procesu farbowania jak i również jego nawilżenie,nadanie mu jędrności i blasku. Farby Color&Soin zawierają bardzo wysokie stężenie czystego barwnika(99%), dzięki temu pokrywają 100% siwych włosów. W palecie znajduje się 26 odcieni więc na pewno każda z was znajdzie coś dla siebie od hebanowej czerni po jasny popielaty blond, od najbardziej naturalnych po najbardziej intensywne kolory. Fakt faktem farba wydaje się być idealna ale jej zapachowi mówię stanowczo nie, po prostu strasznie capi :D

Skład:

Platynowy blond 10N
oleamina PEG-2. AQUA PURIFICATA (woda destylowana). kokamid DEA. alkohol etylowy (ALkOHOL). glikol propylenu. etanoloamina. kwas oleinowy. siarczan sodu. TETRASODIUM EDTA. hydrolizowane białka roślinne (pszenica zwyczajna, soja, kukurydza, owies zwyczajny).  izoaskorbinian sodu. 2-METYLo­rezorcyna. p-fenylenodwuamina. 
Utrwalacz
AQUA PURIFICATA (woda destylowana). nadtlenek wodoru. alkohol cetylowy. alkohol cetearylowy. LAURETH-3. CETEA-RETH-20. siarczan oksykinoliny.
Balsam
AQUA PURIFICATA (woda destylowana). QUATERNIUM-83. ROSMARINUS OFFICINALIS (olejek rozmarynowy). mocznik IMIDAZOLIDINYLowy. EUCALYPTUS GLOBULUS (olejek eukaliptusowy).

Dostępność: Zamówiona w internetowej aptece DOZ i odebrana po dwóch dniach w jednej z Kieleckich aptek tej sieci.
Cena: 29.89 + 0zł wysyłka

Tutorial:

Co nam będzie potrzebne:

* Farba
* Plastikowa miseczka
* Pędzelek
* 4 plastikowe klipsy
* Pelerynka / stary podkoszulek
* Rękawiczki
* Grzebień

1. Co znajduje się w środku opakowania:


2. Konsystencja farby (biała) i utrwalacza (pomarańczowa)


3. Włosy dzielimy na 4 sekcje (widać na zdjęciach)
* od ucha do ucha przez szczyt głowy
* po obu stronach głowy na wysokości skroni
* od czoła do czubka głowy


4.  Z tylnej warstwy wydzielamy cienkie pasma i nakładamy farbę na sam odrost.


5. Farbę na odrost nakładamy z obu stron, od tyłu jak i od przodu.


6.  Staramy się wydzielać równe pasma, wcześniej je rozczesując.

7. Na sekcji skroniowej postępujemy bardzo podobnie jak w przypadku tyłu.


8. Zaczynamy nakładać farbę od ostatniego pasma dokładając do tylnej warstwy kolejne.


9. Poklepujemy pędzelkiem farbę i przeczesujemy pokryty odrost grzebieniem.


10.  Na sekcji środkowej wydzielamy również cienkie pasma i pokrywamy sam odrost, pasmo 'już zrobione' dorzucamy do tylnej warstwy.

11. Farbę na odroście pozostawiamy na około 20 - 25 minut.

12.  Po upłynięciu tego czasu odrost jak widać powinien się już delikatnie odbarwić i wtedy przeciągamy farbę na całą długość.


13. Kiedy na włosy została już zaaplikowana farba to przeczesujemy je delikatnie grzebieniem po to aby każde pasmo było dokładnie pokryte.


14. Po 20-25 minutach zmywamy farbę z włosów i cieszymy się równomiernym kolorem na całej długości, odrosty będą w identycznym kolorze jak kolor na całej długości (włosy na zdjęciu dokładnie nierozczesane i jeszcze wilgotne)


15. Po farbowaniu przez dwa dni unikamy nakładania masek na dłuższy czas i olejowania włosów ponieważ kolor może się bardzo szybko wypłukać.

Mam nadzieję że przyda się wam ten tutorial, dzięki niemu można sporo oszczędzić na fryzjerze :)

76 komentarzy:

  1. wow ślicznie wyszło- bardzo przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od niedawna eksperymentuje sama (z pomoca Mamusi:P) w domu wlasnie z rozjasnianiem, poki co szukam farby rozjasniajacej cud, bo kilka lat rozjasniania rozjasniaczem zrobilo swoje :/ moze cos polecisz?

    Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się wybrać do hurtowni fryzjerskiej (jeśli jest u Ciebie w mieście) i tam poszukać, do każdej fryzjerskiej farby dobiera się odpowiednią wodę (oxydant) - 3%, 6%, 9% i 12% (w zależności o ile tonów chcemy rozjaśnić włosy). Polecam profesjonalne farby Lorea'la z serii INOA lub Majirel(dostępne są na allegro :)

      Usuń
    2. A color&soin, ta przedstawiona na zdjeciach na jakiej jest wodzie? czy ona rowniez sie nadaje? w poscie widac, ze odrosty sa bardzo ciemne.. Prosze o odpowiedz , pozdrawiam

      Usuń
  3. Piekny kolor na ostatnim zdjeciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne wlosy na ostatnim zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaa!^^ myślałam,że blondy w tego typu farbach to pic na wodę, ale widzę, że muszę zmienić myślenie bo wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Teorie znam, gorzej z praktyką :P Fryzjerom zawsze to tak wychodzi łatwo i szybko, wszystko równiutko, a ja już widzę jak ten przedziałek mi nawet równo nie wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy trochę się zaprzyjaźnić z grzebieniem ze szpikulcem i po jakimś czasie będziesz wprawiona :)

      Usuń
  7. fajnie to wszystko opisałaś i zdjęcia bardzo pomocne. :) kochana, a może doradziłabyś mi coś. szukam farby która nadałaby moim włosom naturalny kolor blondu, nie platynowe, nie złote a jak najbardziej naturalne. co prawda mam włosy blond, ale choć jak byłam mała były jasne, to teraz są naprawdę ciemne. nigdy nie farbowałam włosów, są grube i długie.

    tutaj przykłady kolorów jakie mi się podobają:
    http://polki.pl/work/privateimages/formats/E/29153.jpg

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTd2zBWmV7Yw15AWVESmm29NPa50s6Wusi-I9lIgOOH8d3Uon3_HHyLSaQN8A

    http://i.pinger.pl/pgr279/5ec6a15200243d644c600a87/20081229_dekoloryzacja_s400.jpg


    może potrafiłabyś mi coś doradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby cokolwiek powiedzieć musiałabym zobaczyć Twój kolor włosów jaki teraz masz :) Ze znalezieniem farby w takim odcieniu jaki Ci się podoba to problemu by nie było, jak możesz to zrób zdjęcie koloru swoich włosów w dziennym świetle i podeślij na mar-tina1@wp.pl to coś pomyślimy :)

      Usuń
    2. Dziękuję, już wysłałam mejla. :-)

      Usuń
  8. Bardzo przydatny post! Właśnie biję się z myślami nad zmianą koloru na mniej więcej taki blond, jaki zaprezentowałaś. Teraz mam blond pasemka ze sporawym już odrostem. Czy mogę Cię spytać jak z takiego stanu zmienić włosy na jednolity blond? tak jak w poście? Potrzymać 25 minut na odroście i na kolejne 25 przeciągnąć po całości? Czy lepiej jednak nie ryzykować i udać się do fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jeszcze jedno- czy jedna farba wystarczy na włosy o długości takiej, jak ma Twoja modelka (no może ciut dłuższe)?

      Usuń
    2. Kiedyś pomagałam mojej mamie pozbyć się pasemek i zafarbowałam jej całe włosy na jeden kolor, pasemka owszem było widać bo były trochę jaśniejsze ale wyglądało to świetnie - takie słoneczne refleksy we włosach :) Fryzjer myślę że zaproponuje Ci zejście do jednolitego koloru grubszymi pasemkami, ale zapytać się nie zaszkodzi :)

      Usuń
    3. Zamowiłam sobie na DOZ kolor 8A i będę eksperymentowac:)
      Mam nadzieje, ze jedno opakowanie wystarczy i ze efekt bedzie conajmniej tak ładny, jak ten Twojego autorstwa:)

      Usuń
  9. a co jeśli mam cimeniejszy odrost (ciemny blond) i chce wrócić do naturalek ? Omijam odrsot przy nakładnaiu farby ? Zawsze mnie to nutruje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję pominąć odrost i pomalować włosy partiami na całej długości w zbliżonym kolorze do naturalnego :) Wtedy odrost nie będzie się tak rzucał w oczy i można hodować swoje piękne naturalne włoski :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :* a znasz może jakiś sposób na to żeby włosy nie żółkły :(? nie lubię ciepłych odcieni, farbuje przeważnie farbą naturalną zmieszaną z popielatą Color Sync z firmy Matrix, ale za 3/4 tygodnie mam znów włoski wpadające w ciepłe tony, żółte ;/ :(

      Włosy mam delikatne i zniszczone, a musze je malować co miesiąc, bo nienawidzę siebie w ciepłych odcieniach :(

      Usuń
    3. Proponuję myć Ci włosy fioletowym szamponem - http://torebka.kafeteria.pl/index.php?mode=view&id=14536 i stosować fioletową płukankę raz w tygodniu, rzeczywiście pomaga :)

      Usuń
  10. Really pretty blonde!

    www.kimgodschalk.com

    OdpowiedzUsuń
  11. great tutorial!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny tutorial:)Super pokazane- w praktyce hehe dla mnie awykonalne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się niby trudne a jednak w praktyce naprawdę jest bardzo łatwe :)

      Usuń
  13. bardzo fajny pomysl na notke
    a co ty chcesz od swojego aparatu?-spisal sie na medal;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciał niestety złapać ostrości co widać na niektórych zdjęciach :(

      Usuń
  14. Szkoda, że tego nie wiedziałam jak farbowałam włosy:) Teraz hoduję moje odrosty i nie patrzę na farby.
    Mania

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny tutek lecz pomoc osoby drugiej niezbędna

    OdpowiedzUsuń
  16. Color looks amazing!! Such a beautiful hair :) xo akiko
    Style Imported

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięk iza tutorial, napewno się przyda...ja lubię każde tutoriale, bo mozna się sporo nauczyć

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że nie tap madl :P

    włoski wyszły piękne, bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny post! Mam straszny problem: chciałam z miedzianego rudego (nie czerwonego!) wrócić na kolor 7.3 - czyli taki ciemny blond. Pani w sklepie fryzjerskim dała mi farbę 90.0 (jasny mega oczojebitny blond) i wodę 9%. Powiedziała że taki popielaty ciemny blond wyjdzie po rozjaśnianiu, że bezpośrednio będzie mi przebijać rudy, albo wcale nie złapie. Czy to prawda? Jaki powinnam zachować odstęp od rozjaśniania przed ostatecznym farbowaniem na 7.3? Tydzień? Nie da się krócej? A może jest inny sposób? Z góry bardzo dziękuję za pomoc :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli dała Ci wodę 9% to na pewno powinien Ci ten rudy trochę rozjaśnić i przypominać w jakimś stopniu popielaty blond z rudawą poświatą. Najlepiej jest poczekać tydzień a nawet dwa przed położeniem 7.3 - zależy czy masz zniszczone włosy :)

      Usuń
    2. Chyba sobie na razie daruję te pragnienie naturalności kosztem kondycji włosa... rozjaśnianie na rudy złoty blond strasznie je zniszczyło...Za bardzo panikuję przed tą wodą 9% ale dziękuję za rady :) pochwalę się efektem!

      Usuń
  20. Ja mam dwie lewe ręce jeśli chodzi o włosy wiec do farbowania potrzebuje drugiej osoby. Dobrze ze mam mam znajoma fryzjerkę.w sobotę farbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. wczoraj właśnie farbowałam odrosty:) Z ta różnicą, że ja każde pasemko zawijam w folię:) I nie przeciągam już jakoś szczególnie farby, bo zauważyłam, że w moim przypadku nie ma zupełnie różnicy czy to zrobię czy nie. I wychodzi idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi si efekt końcowy ;) Jak zdecyduje się żeby ktoś farbował moje włosy (zawsze robię to sama, sporadycznie fryzjer) kto tego jeszcze w życiu nie robił pokaże jej ten wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi na szczęście moja farba zawsze łapie odrosty równo z resztą, bo nie rozjaśniam jakos drastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się efekt końcowy! ;)
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście zapomniałam dodać, bardzo interesujący post! ;)))
    ;-*

    OdpowiedzUsuń
  27. efekt koncowy piękny :)

    zapraszam do mnie : www.kosmodo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna relacja i wszystko dobrze wyjaśnione :)
    Efekt końcowy super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny kolorek Ci wyszedł :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. strasznie interesuje mnie jak wyglada miodowy blond z tych farb nie orientujesz sie moze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia :( Ale na pewno wyszedłby śliczny :)

      Usuń
  31. też bym chciała mieć takie jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. jaki ładny efekt!:)
    robiłaś kiedyś ombre?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi mi że nie sobie tylko komuś? bo widzę,że jesteś z Kielc jak ja:)

      Usuń
    2. Nie robiłam, ale asystowałam na praktykach przy tej ciężkiej operacji :D

      Usuń
    3. chętnie bym się do Ciebie na taki zabieg zgłosiła:)

      Usuń
  33. przyda się ;)
    Może poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny post.
    Odrosty zawsze farbowałam u fryzjera.
    Teraz sama farbuję w domu włosy lekkimi farbami :]

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszę się, że trafiłam na Twój blog. Post bardzo przydatny. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wszystko wytłumaczyłaś :)
    kurczę mnie właśnie uczyli żeby nie przeczesywać grzebieniem :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo przydatny post :) a ten blond piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. przepiękny kolor! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow efeket niesamowity! Piękny kolor:))
    Skoarzystam z Twoich wskazówek jak będe farbowac kuzynkę nastepnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  40. swietny pokaz :)bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  41. wow:)
    byłam przekonana, że henną się nie da na blond:)
    kolorek prześliczny - do takiego dążę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. no nie moge uwierzyc ze takie ciemne odrosty, tak ladnie zlapala ta farba: D
    sliczna platyna, bez zoltosci, a w jakims stopniu pogorszyla kondycje wlosow ta farba? wypadaly mocniej? i ile kolor sie utrzymuje?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. mam dość długie włosy sięgają gdzieś tak do połowy pleców, zy wystarczy mi tej farby by pofarbować je całe.?

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam.
    Widzę,że farba pięknie działa,ale zastanawiam się czy w moim przypadku też by tak było.Otóż z powiedzmy odcienia złocistego blond jaki miałam naturalnie rozjaśniłam włosy rozjaśniaczem i wyszedł bardzo jaśniutki blond. Potem dodatkowo nałożyłam farbę u fryzjera,aby efekt był lepszy. Wszystko bardzo fajnie,teraz oczywiście mam ciemniejsze odrosty,ale zastanawiam się czy zadziała jeżeli chciałabym ufarbować włosy w odcieniu złocistego blondu czyli po prostu z jaśniejszego odcienia przejść w ciemniejszy. Bardzo będę wdzięczna za odpowiedź,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Moglabys mi napisać na maila jasna 16@tlen.pl co zrobic. mega rudym odrostem,a reszta wlosow jasny blond?

    OdpowiedzUsuń
  47. Właśnie takiej porady szukałam.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomożesz mi? BLAGAM! Naturalnie włosy mam brązowe, po każdym rozjaśnieniu wychodzi żółtko. Jak nakładam szarą farbę na włosy to całe wychodza pięknie szare oprócz odrostu, który jest żółty i nie chce się zafarbować :< Co zrobić żeby on przybrał ten sam kolor co reszta włosów?

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń